Les baralles poden començar per les qüestions que semblen més intranscendents. És el que va passar al carrer de Santa Llúcia de Ca n'Anglada. Les pellofes de les pipes que menjava un nen en va ser la causa. Un particular va avisar la Policia Municipal per una baralla al carrer entre diferents persones. A l'arribada dels agents tot semblava haver retornat a la tranquil·litat. Però els agents van haver de demanar la presència del Servei d'Emergències Mèdiques. Un menor tenia ferides a la cara.
El personal de l'ambulància també va haver d'atendre una dona que va patir un crisi d'ansietat. La baralla havia començat quan el nen que viu en un pis deixava anar les pellofes avall i queien sobre l'altra part. Quan se li va recriminar va començar l'enfrontament. Les ferides se les va fer tot sol al colpejar-se amb una paret en intentar fugir quan va veure l'arribada de la Policia.
El 061 va traslladar el menor a l'Hospital de Terrassa. La mare del nen va dir que denunciaria l'altra part. I els agents la van denunciar a ella per embrutar la via pública.
Unes pellofes de pipa originen una baralla a Terrassa
Societat
Un menor, ferit en fugir de la Policia
ARA A PORTADA
Publicat el
15 d’abril de 2014 a
les 12:29
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
