El grup de punk de Terrassa, Panellet han fet públic el seu primer senzill "Thalassa" del seu nou disc "Sputnik" que publicaran després de l'estiu. Els Panellet són un power trio de punk dolç nascut l’any 2015. El primer avançament s'inspira en el mític programa de TV3 “Thalassa” i potencia la part més lúdica del punk rock a través d’un videoclip estiuenc.
Els terrassencs són un dels deu grups de l’emergent escena Punk catalana que protagonitzaran la primera jornada del festival Barna’n’roll. Divendres 13 de juliol, a part de Panellet, hi actuaran vuit formacions de Punk Català entre les que destaquen Penny Cocks, Batec, Disaster Jacks, Violets o Paüra.
La tercera edició del festival del punk rock internacional Barna’n’roll té lloc dissabte 14 de juliol al Poble Espanyol i compta amb els jefes anglesos del Punk Rock 70’ Cock Sparrer. També els putos amos del Punk Rock californià, Descendents. Com a tercer plat fort, el compositor i exlíder dels mítics Dead Kennedys, que fa sis anys que no trepitja el territori, l’inimitable i incendiari Jello Biafra. Els acompanyaran els reis del Hardcore de Nova York, els Sick Of It All i la banda de Hardcore melòdic de Massachusetts, Wilhelm Scream, entre altres.
VÃDEO Així sona el nou senzill dels Panellet, el grup de punk més dolç del Vallès
El primer avançament dels terrassencs s'inspira en el mític programa de TV3 “Thalassa” i potencia la part més lúdica del punk rock
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de juliol de 2018 a les 17:00
Et pot interessar
-
Societat Terrassa, les Franqueses i Ripollet, les ciutats metropolitanes amb major descens de criminalitat
-
Societat El Museu de Terrassa presenta el nou catàleg i amplia l'oferta educativa
-
Societat L'Ajuntament aprova les obres per acabar amb les humitats del local sota la plaça de Federico García Lorca
-
Societat L'Ajuntament millorarà l'accessibilitat de cinc encreuaments de Terrassa
-
Societat On refrescar-se a Terrassa? El parc urbà que travessa la ciutat com un riu verd
-
Societat L'Ajuntament netejarà i desbrossarà un tram urbà del torrent Mitger aquesta la tardor