[tv3]http://www.ccma.cat/tv3/super3/infok/els-invents-de-leonardo-da-vinci-es-fan-realitat-a-terrassa/video/5651264/[/tv3]
L'exposició "Leonardo da Vinci: el geni i els invents", que es va estrenar al mNACTEC de Terrassa el passat mes de gener i s'hi podrà visitar fins el mes de juny, ha protagonitzat una notícia de l'informatiu infantil Info K, de Televisió de Catalunya.
El reportatge acompanya els alumnes de l'escola rural "El Roure Gros", de Santa Eulàlia de Riuprimer (Osona) a la visita que van fer a l'exposició, que recull una quarantena d'enginys inventats pel geni italià.
La peça explica diversos dels invents que es poden veure i amb què es poden interactuar, i fins i tots alguns dels infants expliquen per a què serveixen, com la farga, un pont encaixable o la serra hidràulica.
VÃDEO Els invents de Leonardo da Vinci al mNACTEC, a l'«Info K»
L'informatiu infantil de Televisió de Catalunya acompanya una escola de Santa Eulàlia de Riuprimer en la visita a l'exposició
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de febrer de 2017 a les 11:03
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament de Terrassa millora l'asfalt del carrer d'Arquímedes i la Rambla d'Ègara
-
Societat Puc aparcar gratis a la zona blava de Terrassa aquest estiu?
-
Societat Comencen les obres de la nova residència i centre de dia per a gent gran a Terrassa
-
Societat La policia municipal de Terrassa serà la primera de Catalunya en implementar un comunicador
-
Societat La reurbanització de la placeta Banyoles: més ombra i més accessible
-
Societat L'Ajuntament activa el Pla d'Emergència Municipal per risc de pluja i inundacions