[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=1zXofibdPqs[/youtube]
Les pluges s'esperaven aquest dissabte, i han trigat, però quan han arribat a Terrassa ho han fet amb intensitat. En pocs minuts, el cel de mitja tarda ha passat de ser blau a estar completament fosc. Els llamps i els trons, molt freqüents, han fet tremolar el cel de la ciutat, com es pot veure i sentir en el vídeo captat per La Torre.
El xàfec ha caigut poca estona, però amb molta intensitat. En pocs minuts han caigut fins a 9,4 litres per metre quadrat, enmig d'un fort vent que ha arribat als 45 quilòmetres per hora al centre de la ciutat.
La previsió per aquest diumenge pronostica que les temperatures seran molt baixes, amb una màxima de 13 graus i una mínima de 7, i que la probabilitat de pluja és mitjana, tot i que si plou és més probable que ho faci durant la matinada o a primera hora del matí i que al llarg del dia es vagi netejant el cel.
VÃDEO Llamps i trons han fet tremolar el cel de Terrassa aquest dissabte
La tempesta que ha caigut aquest dissabte a la tarda ha estat intensa | Per demà es preveu que faci molt fred, però que plogui només a les primeres hores del dia
ARA A PORTADA
-
-
Dos anys del 28-M: com estan les quatre capitals del país? D. Cobo / B. Surroca / À. Llobet / A. Ramos
-
Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat Anna Mira Perich
-
Quines poblacions de Catalunya es beneficiarien del tren orbital que planteja el Govern? Anna Mira Perich
-
Publicat el 05 de novembre de 2016 a les 19:26
Et pot interessar
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental
-
Societat Comencen les obres per millorar la connexió entre la B-40 i l'A-2
-
Societat Així són faves del Vallès, el nou producte singular de les comarques de Barcelona
-
Societat Polèmica pel gir ultracatòlic d'una escola de Terrassa
-
Societat Terrassa ofereix 29 casals d'estiu per a joves i infants
-
Societat L'Ajuntament de Terrassa insisteix en evitar el tancament de línies d'I3 pel curs escolar 2025-26