El servei d’autobusos de transport públic urbà, que gestiona Transports Municipals d’Egara S.A. (TMESA), ha obtingut una puntuació de 7,8 sobre 10, la millor nota per part de les persones usuàries des de l’any 2002. A l’enquesta de satisfacció, les persones usuàries han considerat que la puntualitat, la seguretat, la freqüència i el trajecte són aspectes fonamentals del servei. Les millores introduïdes per TMESA relatives a la informació a les parades, la conducció sense brusquedats, la freqüència de pas, la capacitat dels autobusos, la incorporació de nous vehicles, la comoditat, la puntualitat, la freqüència i la neteja han estat ben valorades per la ciutadania.
Altres qüestions que han puntuat a l’alça són l’atenció personal rebuda a l’oficina de mobilitat del carrer de l’Iscle Soler i el compromís de TMESA amb el medi ambient. Les línies L7, L9 i L6 han estat les que han obtingut millor nota per part de les persones usuàries. L’estudi corresponent a l’exercici de 2017 s’ha realitzat a partir de 600 persones entrevistades a l’interior del bus, a totes les línies i a diferents franges horàries del dia.
De l’enquesta es desprèn que el perfil tipus de persona usuària és el d’una dona, resident a Terrassa, que està en actiu, que fa 6 anys que es desplaça en autobús i que utilitza un títol integrat. La població en actiu és el col·lectiu majoritari, seguit dels estudiants i els jubilats. El 71% agafa el bus quasi cada dia, la majoria per anar a treballar seguit dels que es desplacen per la ciutat per fer gestions personals i per anar al lloc d’estudi, tot i que gairebé la meitat dels enquestats reconeix tenir un vehicle alternatiu per a fer els trajectes que habitualment fan en autobús.
Set de cada deu persones enquestades reconeixen que utilitzen la informació horària facilitada per TMESA. Els títols integrats d'ATM, que permeten la utilització de diferents mitjans de transport per fer un desplaçament amb un títol únic, són els més utilitzats, amb un 42,3%. Li segueix la T-25 (30%), la T-Blanca (13%) i la T-16 (5%). El bitllet senzill és utilitzat pel 7,5%. L'any passat, TMESA va transportar un total de 12.663.260 viatgers, la qual cosa representa un 3.97% més que 2016.
Altres qüestions que han puntuat a l’alça són l’atenció personal rebuda a l’oficina de mobilitat del carrer de l’Iscle Soler i el compromís de TMESA amb el medi ambient. Les línies L7, L9 i L6 han estat les que han obtingut millor nota per part de les persones usuàries. L’estudi corresponent a l’exercici de 2017 s’ha realitzat a partir de 600 persones entrevistades a l’interior del bus, a totes les línies i a diferents franges horàries del dia.
De l’enquesta es desprèn que el perfil tipus de persona usuària és el d’una dona, resident a Terrassa, que està en actiu, que fa 6 anys que es desplaça en autobús i que utilitza un títol integrat. La població en actiu és el col·lectiu majoritari, seguit dels estudiants i els jubilats. El 71% agafa el bus quasi cada dia, la majoria per anar a treballar seguit dels que es desplacen per la ciutat per fer gestions personals i per anar al lloc d’estudi, tot i que gairebé la meitat dels enquestats reconeix tenir un vehicle alternatiu per a fer els trajectes que habitualment fan en autobús.
Set de cada deu persones enquestades reconeixen que utilitzen la informació horària facilitada per TMESA. Els títols integrats d'ATM, que permeten la utilització de diferents mitjans de transport per fer un desplaçament amb un títol únic, són els més utilitzats, amb un 42,3%. Li segueix la T-25 (30%), la T-Blanca (13%) i la T-16 (5%). El bitllet senzill és utilitzat pel 7,5%. L'any passat, TMESA va transportar un total de 12.663.260 viatgers, la qual cosa representa un 3.97% més que 2016.