La companyia de solucions d'enginyeria i de fabricació de tubs de silicona Venair ha inaugurat una delegació comercial a la ciutat californiana de Oakland (Estats Units) i una altra a Sao Paulo (Brasil), on a més instal·larà un centre logístic de 300 metres quadrats que entrarà en funcionament en el tercer trimestre de 2014.
El grup, amb seu a Terrassa, preveu continuar ampliant la seva presència al continent americà amb l'obertura de noves oficines comercials a Mèxic, Xile i Canadà al llarg de 2015 i 2016, segons ha informat la companyia en un comunicat.
Després de la inauguració de les oficines comercials de Califòrnia i Sao Paulo, Venair suma 15 delegacions a tot el món que donen servei a 2.500 clients de 65 mercats.