WOSPAC i el grup encapçalat per Jordi Cuesta han decidit unir forces per consolidar un projecte nacional i internacional que representi a la ciutat de Terrassa a través del club Terrassa FC 1906. En aquest sentit, l'empresa esportiva Wospac ha manifestat que no exercirà la seva opció de compra que ja tenia tancada de la Societat Anònima Terrassa Olìmpica, propietat de Jesús Fernández, amb l'objectiu de fer conjuntament "un projecte per a la ciutat amb projecció i solvència econòmica".
Segons informa el grup de Jordi Cuesta, ha estat el Consistori el responsable d'aquest acostament entre els implicats i han estat partícips de les bases d'aquest acord, el regidor d'Esports Alfredo Vega i el tècnic responsable de les instal·lacions de l'Estadi Olímpic de Terrassa, Carlos Sánchez, ambdós presents en les negociacions.
Un dels acords més importants als quals s'ha arribat, és la creació d'escoles de futbol internacional dirigides per WOSPAC, sota un mateix paraigües compartit. Es tracta doncs d'expandir la marca Terrassa Futbol Club 1906 internacionalment i crear escoles al voltant del món.
Les dues parts han estat molt "proactives" a l'hora de buscar col·laboracions. En els propers dies es farà extensible tots els detalls d'aquest acord. També es realitzaran converses amb els actuals empleats de l'Olímpica per valorar cadascuna de les seves situacions.
Wospac fa marxa enrere i s'uneix a Jordi Cuesta pel nou Terrassa FC
Societat
L'empresa esportiva no segella l'acord de compra de la societat anònima de Jesús Fernández i aposta per un projecte "de ciutat" | Es crearan escoles de futbol internacional sota la marca Terrassa Futbol Club 1906 per donar-la a conèixer arreu del món
ARA A PORTADA
-
Successos Presó sense fiança per als tres detinguts pel tiroteig a dos guàrdies civils a Terrassa Joan Navarro / Agències
-
Successos Dos guàrdies civils ferits en un tiroteig a Terrassa mentre perseguien uns lladres de camions Neus Climent / Agències
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
Publicat el
29 de juny de 2015 a
les 19:28
Actualitzat el
30 de juny de 2015 a les
18:00
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
