El futbolista terrassenc del Barça Xavi Hernández s'ha proclamat campió d'Europa amb la selecció estatal, en derrotar la selecció italiana (4-0) en la final de l'Eurocopa, disputada a Polònia i Ucraïna. L'egarenc va jugar els 90 minuts del partit decisiu.
Aquest dilluns, la selecció dirigida per Vicente Del Bosque ha arribat a Madrid, on ha estat rebuda i aclamada per milers de seguidors. A Terrassa, centenars de persones van celebrar la consecució de l'Eurocopa per part de la selecció espanyola coincidint amb la Festa Major.
El nou títol amplia el palmarès de Xavi Hernández com a jugador internacional. Amb Espanya, en categoria absoluta, ja va aconseguir l'Eurocopa del 2008 i el Mundial del 2010.
Felicitació de l'alcalde
L'alcalde, Pere Navarro, va felicitar públicament el combinat estatal a través d'una piulada: "Una selecció plena de catalans (1 terrassenc) i un seleccionador bona persona, campions!. Enhorabona!", i va tenir més paraules per a Xavi: "Orgullós de veure al Xavi campió amb la senyera. Enhorabona!".
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de juliol de 2012 a les 20:57
Et pot interessar
-
Societat Milers de persones gaudeixen de la Festa Major de Terrassa 2025
-
Societat Presó pel veí de Terrassa que volia matar Pedro Sánchez
-
Societat Extingit l'incendi agrícola del Pla del Bonaire
-
Societat Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Terrassa
-
Societat Fer una donació i gaudir de la gastronomia a Terrassa: així és la proposta del Banc de Sang
-
Societat Terrassa presenta un joc de taula per fomentar la cooperació i l’economia social entre joves