La Policia Municipal de Terrassa va denunciar una conductora per triplicar la taxa d'alcohol permesa. El 112 va informar divendres, a les 20.50 h, d’un accident a la carretera de Castellar, amb el carrer de Tàrrega, al barri de Sant Llorenç-
Segons fonts policials, un turisme havia col·lidit contra un fanal. Fins al lloc dels fets va acudir una dotació de la Policia Municipal, que va comprovar que el turisme havia quedat a sobre de la rotonda i que la conductora l’havia abandonat i havia marxat del lloc.
Els agents van activar Egarvia per tal de retirar el vehicle de la via i van realitzar l’informe tècnic d’accident. Quan la conductora va tornar al lloc dels fets, se li va fer la prova d’alcoholèmia, amb uns resultats positius de 0,73 mg/l i 0,72 mg/l. Se li va interposar denúncia per alcoholèmia positiva.
Xoca contra un fanal, el cotxe queda sobre d'una rotonda i la conductora l'abandona perquè anava beguda
Societat
Estona més tard, a conductora va tornar al lloc dels fets i se li va fer la prova d’alcoholèmia
ARA A PORTADA
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
-
Societat Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials Redacció
-
-
Cultura i mitjans El Festival de Circ de Terrassa es reinventa amb una vintena de companyies i nou emplaçament ACN
Publicat el
01 de març de 2021 a
les 21:00
Et pot interessar
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
