[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vRF8eHyBU9A[/youtube]
La seu del Partit dels Socialistes de Catalunya a Olot presenta, aquests dies, una imatge poc habitual, amb tota la façana plena de pintades en contra de les polítiques de la formació. A les pintades, tracten als socialistes de "traïdors a la classe obrera" i parlen de "corrupció". També utilitzen el nom d'una mítica pel·lícula d'animació per fer la seva particular versió amb "Ali baba i els 40 lladres".
El primer secretari del PSC a la Garrotxa, Albert Bramón, ha explicat en declaracions a LaGarrotxa.info que "el que és desagradable és veure que hi ha gent que és capaç d'embrutir les coses dels altres sense cap més fonament que la mala llet". Bramón, que ha lamentat els incidents i ha afirmat que amb tota probabilitat deixaran la investigació a mans de la policia per què trobi més pistes sobre els autors, ha afirmat que "estem exposats" a casos així. El líder del PSC a la comarca també ha dit que intentaran netejar les pintades el més aviat possible.
ARA A PORTADA
Publicat el 15 d’octubre de 2010 a les 17:15
Et pot interessar
-
Política Xavier Aibar s'imposa a Josep Costa i ja és nou secretari general de l’ANC
-
Política Turull defensa les restriccions en l'empadronament perquè «un acte il·legal no pot ser un premi»
-
Política Illa situa el pla ‘Catalunya Lidera’ com a via per combatre la desigualtat territorial
-
Política ERC confirma a Collboni que es queda fent una oposició «exigent i constructiva»
-
Política David Saldoni deixa l’àrea de política municipal de Junts dos anys abans de les eleccions
-
Política Illa assegura que la situació a Vilanova està «controlada» però el confinament es mantindrà fins que no es garanteixi que no hi ha risc per la salut