7 usuaris i 2 treballadors de la residència Sant Domènec de Balaguer han donat positiu de coronavirus. El Departament de Salut ha confirmat que hi ha un brot en un centre de gent gran de la capital de la Noguera tot i que no ha facilitat les dades concretes.
El primer cas es va detectar perquè un dels residents que presentava símptomes lleus de covid-19 va donar positiu i es va decidir fer la prova a la resta de residents.
Els altres positius detectats, però, són asimptomàtics i es troben bé de salut. Segons les últimes dades publicades al mapa de covid-19 de la Generalitat, a la ciutat de Balaguer hi ha 258 persones que han donat positiu de coronavirus des de l'inici de la pandèmia i hi ha 1.024 casos sospitosos. En les darreres setmanes se n'han comptabilitzat 66.
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de juliol de 2020 a les 18:52
Actualitzat el 14 de juliol de 2020 a les 19:42
Et pot interessar
-
Cultura Incertesa a Cappont pel futur del Col·lectiu Cultural
-
Cultura La Paeria defensa la nova Escola Municipal d’Arts Escèniques davant les crítiques de l’equip directiu actual
-
Cultura El Morera i la Panera oferiran sis visites guiades nocturnes aquest estiu
-
Cultura Un hospital de cartró de la Vall Fosca es converteix en galeria d’art
-
Cultura El Parc d’Aigüestortes oferirà visites guiades gratuïtes a l’estiu
-
Cultura «La segregació del Bisbat de Lleida va ser la guspira que va encendre el litigi de Sixena»