El programa de la UE Wifi4EU ha seleccionat 200 municipis espanyols, 44 d'ells a Catalunya, per portar wifi gratuït en espais públics.
Segons ha explicat la Delegació del Govern a Catalunya en un comunicat, a la convocatòria es van presentar més de 13.000 sol·licituds de països comunitaris, i els municipis seleccionats podran crear punts d'accés wifi a ajuntaments, biblioteques, places i altres espais públics.
Les xarxes seran gratuïtes, no contindran publicitat i els punts d'accés estaran actius durant almenys tres anys en els municipis seleccionats, que són 26 a la província de Barcelona, 11 a Lleida, 5 a Girona i 4 a Tarragona.
44 municipis catalans es preparen per tenir Wifi públic
Les xarxes seran gratuïtes, no contindran publicitat i els punts d'accés estaran actius durant almenys tres anys en els municipis seleccionats
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de desembre de 2018 a les 20:54
Et pot interessar
-
Cultura Balaguer obre el teló del 10è Encontats amb una sessió de Ramon Besora i Jaume Centelles
-
Cultura Sant Miquel de les Lletres: una setmana que omplirà Lleida de llibres, cuina i músic
-
Cultura FiraTàrrega 2025 tanca amb un 75% d’ocupació i 14.500 entrades: una ciutat convertida en escenari
-
Cultura La Fira Tàrrega del divendres: llibres que alimenten màquines, taulons gegants i auriculars màgics
-
Cultura Agenda del cap de setmana a Lleida: 13 i 14 de setembre
-
Cultura Tàrrega es converteix en partitura viva per donar el tret de sortida a la 45a Fira de Teatre al Carrer