El programa de la UE Wifi4EU ha seleccionat 200 municipis espanyols, 44 d'ells a Catalunya, per portar wifi gratuït en espais públics.
Segons ha explicat la Delegació del Govern a Catalunya en un comunicat, a la convocatòria es van presentar més de 13.000 sol·licituds de països comunitaris, i els municipis seleccionats podran crear punts d'accés wifi a ajuntaments, biblioteques, places i altres espais públics.
Les xarxes seran gratuïtes, no contindran publicitat i els punts d'accés estaran actius durant almenys tres anys en els municipis seleccionats, que són 26 a la província de Barcelona, 11 a Lleida, 5 a Girona i 4 a Tarragona.
44 municipis catalans es preparen per tenir Wifi públic
Les xarxes seran gratuïtes, no contindran publicitat i els punts d'accés estaran actius durant almenys tres anys en els municipis seleccionats
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de desembre de 2018 a les 20:54
Et pot interessar
-
Cultura Incertesa a Cappont pel futur del Col·lectiu Cultural
-
Cultura La Paeria defensa la nova Escola Municipal d’Arts Escèniques davant les crítiques de l’equip directiu actual
-
Cultura El Morera i la Panera oferiran sis visites guiades nocturnes aquest estiu
-
Cultura Un hospital de cartró de la Vall Fosca es converteix en galeria d’art
-
Cultura El Parc d’Aigüestortes oferirà visites guiades gratuïtes a l’estiu
-
Cultura «La segregació del Bisbat de Lleida va ser la guspira que va encendre el litigi de Sixena»