L'Audiència de Lleida ha absolt l'acusat de maltractar i violar la parella a Tremp. La dona va declarar que l'home la controlava, colpejava i amenaçava constantment quan s'enfadava i que, el 23 de setembre de 2019, la va violar. L'home en la seva declaració al judici va negar els fets i va culpar ella d'haver-lo agredit.
La Fiscalia demanava tretze anys i mig de presó per a l'home per un delicte de violència física i psíquica habitual amb l'agreujant d'haver-se comès al domicili (dos anys i mig), per agressió sexual amb l'agreujant de parentesc (10 anys) i per maltractament familiar (un any). La Sala, però, considera que no hi ha prou proves que justifiquin una sentència condemnatòria.
[intext1]
[noticiadiari]68/15585[/noticiadiari]
[noticiadiari]68/15556[/noticiadiari]
Absolen l'acusat de maltractar i violar la seva parella a Tremp per falta de proves
La Fiscalia demanava 13 anys i mig de presó per a l'home, que va negar els fets al judici
ARA A PORTADA
-
-
Ramon Carulla, el constructor de Vilanova de Bellpuig desaparegut que va ajudar dos dels ferits en l'ensorrament Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Paeria de Lleida pacta una governança inclusiva però el Hub de Balàfia genera friccions polítiques Àlvar Llobet i Sotelo
-
Detingut a Tàrrega un lladre reincident per cinc robatoris amb força a l'interior de vehicles Redacció
-
Publicat el
24 de novembre de 2021 a
les 17:45
Et pot interessar
-
Cultura
Agenda del cap de setmana a Lleida: 31 de gener i 1 de febrer
-
Cultura
IEI porta Ricard Viñes per les comarques amb conferències i concerts
-
Cultura
Agenda del cap de setmana a Lleida: 24 i 25 de gener
-
Cultura «Òpera a les venes» arriba al Palau de la Música per celebrar el «miracle» del Canal d’Urgell
-
Cultura
Agenda del cap de setmana a Lleida: 17 i 18 de gener
-
Cultura L'agenda del cap de setmana a Lleida: 10 i 11 de gener
