La cap de l'oposició Inés Arrimadas ha defensat aquest dissabte al matí un atac a la seu de Ciutadans de Lleida amb "pedres grans" i pintures i l'ha definit com "una nova amenaça" d'aquells que volen que "Cs deixi de fer la seva feina com a principal partit de Catalunya".
La líder de la formació taronja ha qualificat l'atac de "feixista" i ha assegurat que l'acció demostra "la intolerància" existent a la societat catalana envers el seu partit. "No ens callaran els feixistes violents que volen que Cs desaparegui de Catalunya", ha declarat Arrimadas.
Uns fets que, per la cap de files de Ciutadans, demostren la "necessitat" de celebrar un ple per la convivència i polítiques socials impulsat pel seu grup al Parlament, que es va posposar la setmana passada fins als dies 10 i 11 d'octubre.
La líder de Ciutadans a Lleida, Ángeles Ribes, ha denunciat els fets aquest mateix dissabte als Mossos d'Esquadra i ha animat "tothom qui se senti violentat que també denunciï" per evitar que es "normalitzi" la violència que sempre, diu, han condemnat.
Arrimadas denuncia un atac a la seu de Cs a Lleida amb pedres i pintures
La cap de l'oposició assegura que "els feixistes" no aconseguiran silenciar el seu partit
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de juliol de 2018 a les 17:02
Et pot interessar
-
Cultura
Rafel Jaume guanya el 42è Premi Josep Vallverdú amb una obra sobre ètica, música i intel·ligència artificial
-
Cultura
Agenda del cap de setmana a Lleida: 22 i 23 de novembre
-
Cultura
Lleida tornarà a ser seu europea de la dansa urbana amb uns 300 ballarins
-
Cultura
Josep Lluís Gàzquez renova com a president de la Festa de Moros i Cristians de Lleida
-
Cultura
El 10è Curtàneu inclou per primera vegada tallers sobre cinema i una gala
-
Cultura
El renaixement del Pla d’Almatà: Balaguer impulsa un projecte de recuperació del seu bressol històric
