La cap de l'oposició Inés Arrimadas ha defensat aquest dissabte al matí un atac a la seu de Ciutadans de Lleida amb "pedres grans" i pintures i l'ha definit com "una nova amenaça" d'aquells que volen que "Cs deixi de fer la seva feina com a principal partit de Catalunya".
La líder de la formació taronja ha qualificat l'atac de "feixista" i ha assegurat que l'acció demostra "la intolerància" existent a la societat catalana envers el seu partit. "No ens callaran els feixistes violents que volen que Cs desaparegui de Catalunya", ha declarat Arrimadas.
Uns fets que, per la cap de files de Ciutadans, demostren la "necessitat" de celebrar un ple per la convivència i polítiques socials impulsat pel seu grup al Parlament, que es va posposar la setmana passada fins als dies 10 i 11 d'octubre.
La líder de Ciutadans a Lleida, Ángeles Ribes, ha denunciat els fets aquest mateix dissabte als Mossos d'Esquadra i ha animat "tothom qui se senti violentat que també denunciï" per evitar que es "normalitzi" la violència que sempre, diu, han condemnat.
Arrimadas denuncia un atac a la seu de Cs a Lleida amb pedres i pintures
La cap de l'oposició assegura que "els feixistes" no aconseguiran silenciar el seu partit
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de juliol de 2018 a les 17:02
Et pot interessar
-
Cultura El Circ Picat porta 22 espectacles a Alpicat amb estrenes i companyies internacionals
-
Cultura El Festival de Música Antiga dels Pirineus torna amb 54 concerts i novetats a Andorra
-
Cultura Dimissió al Museu de Lleida per la posició de la Generalitat envers les pintures de Sixena
-
Cultura Balaguer celebra una nova «Nit de les Llegendes» amb el tren com a protagonista
-
Cultura L’art contemporani fa parada a Coll de Nargó amb el Festival Errant
-
Cultura Sant Joan 2025 a Lleida: revetlles, fogueres i tots els actes per barris