El preludi de Sant Jordi s'ha viscut aquest diumenge a les comarques de Lleida amb moltes llibreries obertes, almenys les 25 que formen part del Gremi de Llibreters. Al migdia i a la tarda hi ha hagut bon ambient però sense aglomeracions, que és precisament el que buscaven els clients que han anticipat les compres per poder remenar i triar amb més tranquil·litat. Els autors de Ponent presenten aquest any una trentena de novetats, entre les quals predominen els títols de gènere negre, que són dels que s’apunten com els més venuts. També estan tenint molta sortida els llibres dedicats a l'1 d'octubre i el procés.
Segons els llibreters lleidatans, les vendes ja es van animar des de finals de setmana, ahir dissabte va ser un dia de molta activitat i aquest els clients que han volgut avançar-se també han tingut l'oportunitat de buscar i remirar amb tranquil·litat a les llibreries que han decidit obrir portes en diumenge. Tot plegat fa preveure al president del Gremi de Llibreters de Lleida, Jordi Casellas, una gran diada de Sant Jordi, si el temps acompanya.
Segons Caselles, de moment no hi ha un gran títol que s'imposi sinó que "la varietat aquest any és més àmplia". En tot cas, dels autors locals, dues dones amb dues novel·les de gènere negre estan al capdavant de les travesses com els títols que poden ser un èxit d'aquest Sant Jordi: la tercera entrega de la saga de la sergent Anna Grimm de Montse Sanjuan, "Anna Grimm: memòria mortal" i "Ulls Maragda" de Marta Alòs. Altres títols que "estan funcionant molt bé" són "La força d'un destí" de Martí Gironell o, en castellà, "Las hijas del capitán" de María Dueñas. També els llibres dedicats al Referèndum i al procés o els que parlen del conflicte de les obres de Sixena estan tenint força sortida.
Bon ambient però sense aglomeracions a les llibreries de Lleida que han obert aquest diumenge
Les travesses assenyalen títols de novel·la negra i sobre el procés com els favorits d'aquesta diada de Sant Jordi
ARA A PORTADA
-
-
Mercolleida constata una lleu millora del mercat porcí tot i les pèrdues per la pesta porcina Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Diputació aprovarà un pressupost de 223,7 milions per al 2026, un 28% més que enguany Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Paeria presenta un pressupost de 269 milions per al 2026, el més alt de la seva història recent Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el 22 d’abril de 2018 a les 22:41
Et pot interessar
-
Cultura
Rafel Jaume guanya el 42è Premi Josep Vallverdú amb una obra sobre ètica, música i intel·ligència artificial
-
Cultura
Agenda del cap de setmana a Lleida: 22 i 23 de novembre
-
Cultura
Lleida tornarà a ser seu europea de la dansa urbana amb uns 300 ballarins
-
Cultura
Josep Lluís Gàzquez renova com a president de la Festa de Moros i Cristians de Lleida
-
Cultura
El 10è Curtàneu inclou per primera vegada tallers sobre cinema i una gala
-
Cultura
El renaixement del Pla d’Almatà: Balaguer impulsa un projecte de recuperació del seu bressol històric
