Tres anys després de publicar el disc "Anem tancant les portes a la por", Brams està a punt de llençar el seu nou treball, titulat "Demà" i que arribarà al mercat el proper 9 de maig. Aquest disc tindrà un fort component pallarès, ja que es va gestar en una estada que el grup va fer a Isil a l'estiu.
El líder del grup, Francesc Ribera "Titot", ha reconegut que aquest treball "ha estat el més dificultós que hem fet per poder coincidir tots". En aquest sentit, ha afegit que "no volíem caure en el parany de treballar per Whatsapp perquè fer el disc per separat no ens venia de gust". Per això, la banda es va tancar durant deu dies a les Valls d'Àneu "d'on va sortir el 90% del disc".
Durant l'estada a Isil, el grup va connectar en directe amb els seus seguidors a través de Periscope, mostrant el seu dia a dia al Pallars Sobirà.
"Demà"
El cantant del grup ha explicat que 'Demà' és com s'anomena una de les deu cançons que formaran part del disc i han decidit escollir-la com a títol perquè "fa referència a un concepte molt positiu i és el sinònim més curt de la paraula esperança". Al nou treball discogràfic, Brams hi aboca un fort component social més que no pas nacional, ja que, tal com ha relatat Ribera, "arriba un moment en què és molt difícil explicar segons quines coses a les cançons perquè la realitat va més de pressa que la producció dels discos"
Brams publica «Demà», un disc gestat a les Valls d'Àneu
El grup va fer un stage de deu dies a Isil per treballar intensament en les noves cançons
ARA A PORTADA
Publicat el 21 d’abril de 2017 a les 16:57
Et pot interessar
-
Cultura
El 10è Curtàneu inclou per primera vegada tallers sobre cinema i una gala
-
Cultura
El renaixement del Pla d’Almatà: Balaguer impulsa un projecte de recuperació del seu bressol històric
-
Cultura
El Jazz Tardor celebra 32 anys convertint Lleida en l’epicentre del jazz internacional
-
Cultura
El Som Cinema de Lleida projectarà 52 produccions catalanes en la seva 16a edició
-
Cultura
Musiquem Lleida tanca la 20a edició del festival amb concerts de música clàssica, jazz i folk arreu de la ciutat
-
Cultura
Les Festes de Tardor omplen el Centre Històric de Lleida amb tradició, música i jovent
