7 usuaris i 2 treballadors de la residència Sant Domènec de Balaguer han donat positiu de coronavirus. El Departament de Salut ha confirmat que hi ha un brot en un centre de gent gran de la capital de la Noguera tot i que no ha facilitat les dades concretes.
El primer cas es va detectar perquè un dels residents que presentava símptomes lleus de covid-19 va donar positiu i es va decidir fer la prova a la resta de residents.
Els altres positius detectats, però, són asimptomàtics i es troben bé de salut. Segons les últimes dades publicades al mapa de covid-19 de la Generalitat, a la ciutat de Balaguer hi ha 258 persones que han donat positiu de coronavirus des de l'inici de la pandèmia i hi ha 1.024 casos sospitosos. En les darreres setmanes se n'han comptabilitzat 66.
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de juliol de 2020 a
les 18:52
Actualitzat el
14 de juliol de 2020 a les
19:42
Et pot interessar
-
Cultura Lleida prepara un Sant Jordi al «cor» de la Rambla Ferran
-
Cultura
L'agenda del cap de setmana a Lleida: 18 i 19 d'abril
-
Cultura
L'agenda del cap de setmana a Lleida: 11 i 12 d'abril
-
Cultura
Ponent «noir»: assassinat entre perers
-
Cultura
L'agenda del cap de setmana a Lleida: 28 i 29 de març
-
Cultura
El Centre de Titelles de Lleida celebra 40 anys amb una fira amb 29 companyies
