El Comitè de Garanties de Ciutadans ha obert aquest dijous un expedient d'expulsió a la portaveu del partit a l'Ajuntament de Lleida, Ángeles Ribes, per la “pèrdua de confiança” en ella a conseqüència de la seva gestió al capdavant del càrrec de portaveu.
El departament d'Acció Institucional de la formació havia sol·licitat un canvi de portaveu del grup taronja perquè passés de Ribes a la regidora María Burrel, després de les reiterades peticions de militants i companys de Lleida que criticaven, segons afirma el partit, la falta d'implicació en el projecte de Ribes, "la seva falta de compromís i lleialtat als companys i les seves reiterades faltes de respecte".
Ribes es va oposar a aquest canvi i va decidir mantenir-se com a portaveu del grup muncipal lleidatà, la gota que ha fet vessar el got de la paciència de la cúpula del partit.
El partit lamenta que Ribes "no hagi seguit el que marquen els estatuts interns" de la formació i recorda que els representants institucionals de Cs signen una carta ètica en la qual, entre d'altres coses, coneixen, accepten i es comprometen a complir amb les disposicions estatutàries del partit a fi de complir amb l'ideari del partit, respectar la presa de decisions dels òrgans competents i actuar amb perfecta honradesa i probitat de conducta, vetllant sempre per l'interès general i el servei als ciutadans.
Ciutadans inicia els tràmits per expulsar Ángeles Ribes del partit
La formació al·lega "pèrdua de confiança" en ella a conseqüència de la seva gestió al capdavant del càrrec de portaveu
ARA A PORTADA

- Àlvar Llobet i Sotelo
- Responsable de NacióLleida
Publicat el 22 de juliol de 2021 a les 20:37
Actualitzat el 22 de juliol de 2021 a les 21:00
Et pot interessar
-
Cultura Buhos encapçalarà el cartell musical de l’Aquelarre de Cervera 2025
-
Cultura Mago de Oz protagonitzarà el concert final de la Transsegre de Balaguer
-
Cultura El Circ Picat porta 22 espectacles a Alpicat amb estrenes i companyies internacionals
-
Cultura El Festival de Música Antiga dels Pirineus torna amb 54 concerts i novetats a Andorra
-
Cultura Dimissió al Museu de Lleida per la posició de la Generalitat envers les pintures de Sixena
-
Cultura Balaguer celebra una nova «Nit de les Llegendes» amb el tren com a protagonista