Com era la Festa Major de Balaguer fa 20 anys?
Un reportatge emès per TVE l'any 1995 mostra l'ambient de l'època a la capital de la Noguera
ARA A PORTADA
-
L'estiu comença amb avisos del Meteocat per calor diürna i nocturna: 40 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
-
-
-
Els Bombers donen per controlats o extingits els deu incendis dels darrers dies a Ponent Àlvar Llobet i Sotelo
-
Un motorista ferit greu en precipitar-se per un barranc prop de Josa i Tuixén, a l'Alt Urgell Redacció
Publicat el
06 de novembre de 2015 a
les 23:00
Televisió Espanyola va emetre un programa sobre els pobles d'Espanya. "Los Pueblos, España a ras de suelo" era un espai on es podien veure les tradicions i les maneres de viure dels ciutadans dels municipis. Un dels escollits va ser el de Balaguer. Durant el programa es veu l'ambient que es vivia a mitjans dels anys noranta a la capital de la Noguera, es veuen alguns dels personatges més coneguts i es fa un petit compendi de la Festa Major d'aquell any.
Escull Lleida com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Cultura
El Museu de la Noguera recupera l’etapa balaguerina de Josep Maria Rosselló amb una nova exposició
-
Cultura
Xavier Grasset presentarà el seu nou llibre aquest dissabte a Balaguer i Lleida
-
Cultura
El Pla d’Urgell estrena una ruta literària per reivindicar el llegat de Joan Benet i Petit
-
Cultura
Àngels Gonyalons i El Petit de Cal Eril, caps de cartell del Dansàneu
-
Cultura
Nova edició de l'Aplec del Caragol de rècord: prop de 17.000 penyistes i 124 colles
-
Cultura
Balaguer estrenarà «La reguereta», una sardana inèdita de Sisco Amorós
