La Policia Local de Tàrrega va detenir divendres un veí de la localitat, de 43 anys i nacionalitat marroquina, com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública.
Cap a tres quarts de vuit del vespre, els agents van veure en un banc de l'avinguda de Fàtima un home de qui la policia sospitava que podia dedicar-se al tràfic de substàncies estupefaents. Quan s'hi van acostar per identificar-lo, l'home va intentar marxar però els agents el van aturar i registrar.
Li van trobar 14 embolcalls de plàstic de cocaïna, 3 pastilles, 120 euros fraccionats i dos telèfons mòbils, motiu pel qual el van detenir. L'home, sense antecedents policials fins al moment, va passar dissabte a disposició judicial i va quedar en llibertat amb càrrecs.
Detenen un home a Tàrrega que es dedicava a vendre droga
La policia local el va sorprendre a l'avinguda de Fàtima amb 14 embolcalls de cocaïna i 3 pastilles
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de juny de 2021 a les 17:11
Et pot interessar
-
Cultura
Josep Lluís Gàzquez renova com a president de la Festa de Moros i Cristians de Lleida
-
Cultura
El 10è Curtàneu inclou per primera vegada tallers sobre cinema i una gala
-
Cultura
El renaixement del Pla d’Almatà: Balaguer impulsa un projecte de recuperació del seu bressol històric
-
Cultura
El Jazz Tardor celebra 32 anys convertint Lleida en l’epicentre del jazz internacional
-
Cultura
El Som Cinema de Lleida projectarà 52 produccions catalanes en la seva 16a edició
-
Cultura
Musiquem Lleida tanca la 20a edició del festival amb concerts de música clàssica, jazz i folk arreu de la ciutat
