Els Mossos d'Esquadra van detenir aquest dijous a Lleida en el marc de la col·laboració interpolicial a nivell internacional un home, de 26 anys i nacionalitat algeriana, que estava sent buscat per la policia belga per la seva implicació en l'homicidi d'una dona que va tenir lloc ara fa dos mesos a Bèlgica.
El 16 de juny, la policia catalana va tenir coneixement que aquest home podia trobar-se refugiat a la ciutat de Lleida amb una altra identitat.
Per aquest motiu, es va emetre una ordre de crida i cerca policial que va portar als Mossos a localitzar-lo i detenir-lo el 18 de juny. L'arrestat passarà a disposició judicial en les pròximes hores.
Detingut a Lleida un home buscat per la policia belga per l'homicidi d'una dona
Té 26 anys i és de nacionalitat algeriana
ARA A PORTADA
-
-
Els detalls dels nous pressupostos: 4.000 milions en inversió i 1.900 per a habitatge Oriol March | Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
-
El dèficit fiscal es cronifica: 21.092 milions d'euros marxen de Catalunya i no tornen Lluís Girona Boffi | Marc Descals
-
L’enèsima trifulga: el Lleida CF acusa l’Atlètic d’usurpar l’escut de la Unió Esportiva Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
19 de juny de 2020 a
les 22:48
Et pot interessar
-
Cultura
Vallverdú diu adéu de la mà de Rovelló
-
Cultura
El Festival de Pasqua de Cervera celebrarà la seva 16a edició del 26 de març al 4 d'abril
-
Cultura
La 30a edició de l'Animac tanca amb una reflexió sobre el concepte del canvi a l'animació i al món
-
Cultura
Arrenca un Animac amb 230 films per reflexionar sobre el concepte del canvi
-
Cultura
Agenda del cap de setmana a Ponent: 21 i 22 de febrer
-
Cultura
Més territori i més cooperació: el compromís del Museu de Lleida fins al 2030
