Els Mossos d'Esquadra van detenir aquest dijous dos veïns de Cervera de 18 anys com a presumptes autors del robatori en dos pisos d'una casa de la localitat. Els fets van tenir lloc el 5 de setembre quan uns desconeguts van forçar la porta del garatge i van entrar a robar en els dos pisos de l'immoble.
Segons la policia, els lladres es van endur una videoconsola i diferents complements d'aquesta, un ordinador portàtil, sabatilles de marca i dos cascs de moto. Els Mossos van obrir una investigació que va dur al cos a detenir aquest dijous dos joves del municipi, un dels quals amb antecedents, com a presumptes autors de dos robatoris amb força a l'interior de domicili. Els arrestats passaran properament a disposició judicial.
Detinguts dos joves de Cervera per robar en dos pisos d'una casa del municipi
Els lladres es van endur una videoconsola i complements d'aquesta, un portàtil, sabatilles de marca i dos cascs de moto
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de setembre de 2018 a
les 16:20
Et pot interessar
-
Cultura
El Museu de la Noguera recupera l’etapa balaguerina de Josep Maria Rosselló amb una nova exposició
-
Cultura
Xavier Grasset presentarà el seu nou llibre aquest dissabte a Balaguer i Lleida
-
Cultura
El Pla d’Urgell estrena una ruta literària per reivindicar el llegat de Joan Benet i Petit
-
Cultura
Àngels Gonyalons i El Petit de Cal Eril, caps de cartell del Dansàneu
-
Cultura
Nova edició de l'Aplec del Caragol de rècord: prop de 17.000 penyistes i 124 colles
-
Cultura
Balaguer estrenarà «La reguereta», una sardana inèdita de Sisco Amorós
