El Grup de Periodistes Ramon Barnils ha posat en marxa la ja tradicional campanya de microfinançament de l'Anuari Mèdia.cat dels silencis mediàtics, un projecte de periodisme d’investigació que cada any treu a la llum temes que han estat silenciats o bé infrarepresentats als mitjans.
Enguany, inclourà dotze reportatges en profunditat, tres dels quals ja s’han fet públic al web de Mèdia.cat. A més, analitzarà de manera visual quins altres temes han estat silenciats, quins han estat tractats de manera esbiaixada o polèmica, i què ha passat amb els grans temes d’actualitat quan han quedat fora dels focus mediàtic.
Finalment, com a novetat, l’edició d’enguany incorporarà cinc articles d’anàlisi fets per experts que aborden alguns dels principals reptes actuals del periodisme al nostre país.
Es tracta de la setena edició de l’Anuari, un projecte que va començar el 2011 i que des d’aleshores ja ha publicat 81 reportatges d’investigació. La campanya ha superat els 1.000 euros de recaptació en les primeres hores i els promotors confien a assolir, com cada any, l’objectiu marcat.
El Grup Barnils busca mecenes per finançar dotze nous reportatges de temes silenciats als mitjans
Cultura
Arrenca la campanya de microfinançament de l'Anuari Mèdia.cat, que es marca com a objectiu reunir 6.000 euros
ARA A PORTADA
Publicat el
17 d’octubre de 2017 a
les 22:57
Et pot interessar
-
Cultura
Agenda del cap de setmana a Ponent: 27 i 28 de juny
-
Cultura
El Museu de la Noguera recupera l’etapa balaguerina de Josep Maria Rosselló amb una nova exposició
-
Cultura
Xavier Grasset presentarà el seu nou llibre aquest dissabte a Balaguer i Lleida
-
Cultura
El Pla d’Urgell estrena una ruta literària per reivindicar el llegat de Joan Benet i Petit
-
Cultura
Àngels Gonyalons i El Petit de Cal Eril, caps de cartell del Dansàneu
-
Cultura
Nova edició de l'Aplec del Caragol de rècord: prop de 17.000 penyistes i 124 colles
