El Lleida Esportiu comença a sortir de la crisi. Els blaus han guanyat aquest diumenge al Camp d’Esports l’Eivissa per 2 a 0 en un partit ben treballat que ha fet bo el gran resultat del passat diumenge al camp de l’Hércules.
Els de Pere Martí s’han avançat a la primera part amb un gol a pilota aturada de Pladevall, i han reblat el marcador ja a la segona amn un gol de Denis.
L’equip suma actualment 16 punts i per primer cop aquesta temporada ha encadenat dues victòries consecutives amb un parcial de sis gols marcats i cap encaixat.
El Lleida Esportiu guanya l’Eivissa i comença a sortir de la crisi
L’equip suma per primer cop en lliga dues victòries consecutives i ha marcat sis gols en dos partits
Ara a portada
-
Successos Accident mortal a la C-13 en un xoc entre dos camions al terme municipal de Lleida Redacció
-
Societat Maribel Pedrol: «El canal d’Urgell no és conegut perquè no l'hem sabut explicar» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Croada de la Urbana contra la venda ambulant al Centre Històric de Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Publicat el 04 de desembre de 2022 a les 12:46
Et pot interessar
-
Cultura Què fer aquest cap de setmana a Ponent: del 25, 26 i 27 d'abril
-
Cultura Rehabilitació de la LV-2012 per millorar la seguretat a les Garrigues
-
Cultura El Mercat de les Idees omplirà la plaça de la Catedral aquest dissabte, 26 d'abril
-
Cultura El còmic entra a les aules de Lleida i Tàrrega com a eina educativa