El Museu Morera i el Centre d'Art la Panera tornaran a obrir les seves portes aquest estiu de nit per oferir visites guiades dins el cicle Estiu en Viu de la Regidoria de Cultura. L’objectiu és fer accessible l’art en horari nocturn i esquivar les hores de més calor.
Les sessions, repartides entre juny i agost, començaran aquest divendres 6 de juny a les 21 hores al Morera, i es repetiran els dies 4 de juliol i 8 d’agost. A la Panera les visites seran el 10 de juliol i el 7 i 8 d’agost. En total, sis nits per veure art a la fresca.
Al Museu Morera, el públic podrà visitar Arrels i horitzons, més d’un segle d’art, l’exposició permanent que recorre la història artística de Ponent des del segle XIX fins avui. També s’hi mostren dues propostes contemporànies: Psychoflage, una instal·lació interactiva de Mònica Rikić, i Bancals i Arrels, de l’artista digital Anna Carreras. L’activitat inclou refrigeri a la terrassa i té un cost de cinc euros.
Pel que fa a la Panera, l’entrada és gratuïta i permetrà explorar el segon cicle expositiu de la temporada, que gira al voltant del concepte de destrucció i reinici. S’hi podran veure obres de Karlos Gil, Almudena Lobera, Miguel Bustos i una mostra editorial de Brillo, amb comissariat de diversos professionals.