El nombre de persones a les llistes del Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC) al juliol a les comarques de Lleida es va situar en 17.947 persones, cosa que suposa 564 aturats menys que al juny, el 3,05% menys, segons les dades publicades aquest dijous pel Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social. Amb aquesta xifra, a les comarques de Lleida sumen cinc mesos de caigudes.
El descens de 564 persones és la xifra més alta que s'ha registrat en un mes de juliol des del juliol del 2016 quan la caiguda de l'atur va ser de 799 persones. En relació amb el juliol de l'any passat, a Lleida el nombre de persones sense feina ha augmentat de 106 persones, el 0,59% més.
Aquest és el tercer mes que a Lleida la taxa interanual de l'atur augmenta i suposa trencar una tendència de caigudes de 59 mesos que es mantenia fins al maig passat.
El nombre d'aturats a les comarques de Lleida cau en 564 persones al juliol
El nombre de persones desocupades se situa en 17.947
ARA A PORTADA
Publicat el
02 d’agost de 2018 a
les 18:24
Et pot interessar
-
Cultura
Balaguer estrenarà «La reguereta», una sardana inèdita de Sisco Amorós
-
Cultura
La desfilada de gala omple el centre de Lleida en el punt àlgid dels 30 anys de Moros i Cristians
-
Cultura Balaguer impulsa una campanya de finançament per un disc de sardanes vinculades a la ciutat
-
Cultura
La Fira de Titelles esquiva la pluja i aplega centenars de persones
-
Cultura
El grup lleidatà Selva Nua s'atura «indefinidament» després de sis anys
-
Cultura Lleida prepara un Sant Jordi al «cor» de la Rambla Ferran
