El rap Res a dir. Molt a criticar, de tres joves de Sort, ha quedat segon classificat al concurs Hip-hop per la Pau que organitza l'Institut Català Internacional per la Pau. La cançó està creada per Rut González, Pau Valladares i Martin Coma i gira entorn a la crítica de la violència i les injustícies.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=XFBGjv3Ex_8[/youtube]
L'objectiu del concurs era donar visibilitat al compromís i la creativitat dels joves en l'àmbit de la cultura de pau. El primer premi de la modalitat en la qual participaven els tres nois de Sort, l'ha guanyat els alumnes de l'INS Lauro de Les Franqueses del Vallès amb una peça titulada Requiem for a dream.
Per escollir els guanyadors, el jurat ha valorat aspectes com la qualitat de les lletres i la música, la creativitat i l'originalitat de la idea i les qualitats tècniques de la gravació. Els alumnes de l'institut de les Franqueses del Vallès han guanyat una masterclass de rap impartida per un cantant professional i podran enregistrar la cançó en un estudi.
Aquesta és la segona edició del concurs de hip-hop, que compta amb el suport del Departament d'Ensenyament i de la Direcció General de Joventut.
El rap de tres joves de Sort, segon al concurs «Hip-hop per la Pau»
Cultura
Amb la cançó "Res a dir. Molt a criticar" han participat al certamen que organitza l'Institut Català per la Pau
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de març de 2018 a
les 23:57
Et pot interessar
-
Cultura
Som Cinema projecta 57 films a Lleida
-
Cultura
El Morera incorpora sis obres de Francesca Llopis que recorren quatre dècades de la seva trajectòria
-
Cultura
El Sam Sam Festival presenta a Lleida la nova edició amb un homenatge a Open Arms
-
Cultura
El Tabaca Film Fest torna a Gerri de la Sal amb mites i llegendes
-
Cultura
Fira Tàrrega tanca amb rècord de programadors i reclama més recursos
-
Cultura
El Govern recordarà Josep Guinovart el 2027 en el centenari del seu naixement
