La Rut González, el Pau Valladares i el Martin Coma són tres joves de Sort compromesos amb les injustícies socials. Amb el rap Res a dir. Molt a criticar, participen al concurs de Hip-hop per la Pau que organitza l'Institut Català Internacional per la Pau. L'objectiu és donar visibilitat al compromís i la creativitat dels joves en l'àmbit de la cultura de pau.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=XFBGjv3Ex_8[/youtube]
Per participar al concurs calia composar una peça de hip-hop amb versos de creació pròpia i fer una gravació en vídeo de la seva interpretació, d'un màxim de 4 minuts de durada. Les lletres de les cançons han d'estar relacionades amb la crítica de la violència, la denúncia de violacions de drets humans, la solidaritat amb les persones que fugen de conflictes armats, etc.
El tècnic de l'Oficina Jove, Aram Lòpez, ha explicat que la idea de participar al concurs va sortir dels diferents tallers de rap que van néixer a partir dels pressupostos participatius de l'entitat, i que ells mateixos han treballat les lletres i la música.
Ara, els tres joves de Sort opten a guanyar una masterclass de rap impartida per un cantant professional i a enregistrar la cançó en un estudi. Aquesta és la segona edició del concurs de hip-hop, que compta amb el suport del Departament d'Ensenyament i de la Direcció General de Joventut.
El rap per la pau de tres joves lleidatans
Amb aquest vídeo participen al concurs Hip-hop per la Pau
ARA A PORTADA
-
ERC recorre el conveni urbanístic de Torre Salses i alerta del risc per al comerç local Oriol Almacellas Verdés
-
-
-
El sector porcí català manté el lideratge exportador tot i la caiguda dels marges Oriol Almacellas Verdés
-
Propietaris de la Sentiu de Sió i Montgai rebutgen la concentració parcel·lària per irregularitats Oriol Almacellas Verdés
Publicat el 09 de febrer de 2018 a les 14:00
Et pot interessar
-
Cultura Catorze plats i catorze vins per redescobrir la cuina de Lleida
-
Cultura L’Aquelarre de Cervera 2025 recrearà «La Flauta Màgica» amb foc, música i festa
-
Cultura El «Rovelló» torna a córrer: Josep Vallverdú presenta una nova aventura als 102 anys
-
Cultura Les Borges Blanques viurà un juliol dedicat al català
-
Cultura La Diada dels Raiers omple la Pobla de Segur de tradició i emoció
-
Cultura Murals a cada cantonada: el poble de la Noguera que s'ha convertit en una galeria d’art a l’aire lliure