El Talarn Music Experience prepara un cap de setmana inèdit dedicat completament al rock els dies 12 i 13 de setembre. L’escenari de Lo Quiosc acollirà llegendes com Ramoncín, El Drogas, Los Zigarros —que faran l’únic concert a les comarques de Lleida— i La Perra Blanco, veu emergent i poderosa dins del panorama estatal.
A més de música, enguany el festival estrena l’Espai TME, un punt de trobada cultural i gastronòmic que obrirà les portes per la Diada amb activitats d’humor i circ.
La cita arriba després d’un juliol marcat per concerts amb entrades exhaurides, on han brillat grups com Sopa de Cabra, Sidonie, La Ludwig Band, Rita Payés o Pol Batlle. "El que passa a Lo Quiosc és emoció, comunitat i territori", explica el director Ramon Mitjana, que destaca la voluntat de "celebrar el rock amb tota la seva intensitat sense perdre l’essència que ens fa únics".