Els Castellers de Lleida actuen a Madrid per Sant Jordi

La colla lleidatana va actuar amb la Colla Castellera de Madrid i els Castellers de Santpedor

Publicat el 25 d’abril de 2022 a les 17:11
Els Castellers de Lleida van actuar el passat dissabte a Madrid juntament amb els castellers de la capital d’Espanya i la colla de Sanpedor.

Els lleidatans van descarregar respectivament el tres de sis, el quatre de sis, el quatre de sis amb el pilar, el pilar de quatre d'entrada i dos pilars de quatre de sortida. 

Per la seva banda, els Castellers de Santpedor van dur a plaça castells de la gamma de sis. La pluja va fer acte de presència en forma d'un petit xirimiri que en cap cas va ser un obstacle per al desenvolupament normal de la diada. La colla de la camisa daurada va sortir amb un tres de sis que van descarregar amb solvència. Més problemes van tenir a la segona volta.

L'opció escollida va ser el tres de sis amb el pilar. L'enxaneta va coronar un castell que ja va presentar tremolins i al moment de sortida de la canalla per buscar el pilar el castell va enfonsar-se. Va ser un caiguda neta i cap integrant de la colla va patir cap dany. A la tercera ronda, els Castellers de Santpedor van intentar el quatre de sis. El primer intent el van haver de desmuntar. Però a la segona oportunitat van aconseguir descarregar-lo. Un pilar de quatre d'entrada i un altre de sortida van completar l'actuació dels bagencs a Madrid.

La Colla Castellera de Madrid van descarregar un dos de cinc, un tres de sis i un quatre de cinc apart d'un pilar de quatre d'entrada i dos pilars de quatre de sortida.