Els promotors de parc comercial i d'oci de Torre Salses, Eurofund i Frey, mantenen la voluntat de tirar endavant el complex projectat al sector SUR-42 de Lleida i posar-lo en marxa al més aviat possible. En aquest sentit, la societat Eurofund Parc Lleida, SL, va presentar el 31 de desembre davant la Generalitat la sol·licitud per obtenir la llicència comercial per al projecte.
Els promotors van donar aquest nou pas en la tramitació després que la Junta de govern local de l'Ajuntament de Lleida acordés el 29 de desembre no admetre i, per tant, desestimar el recurs de reposició presentat contra la aprovació definitiva de la Modificació del projecte de reparcel·lació del SUR-42-Torre Salses.
En concret, la Paeria en la seva comunicació pública va afirmar que la Junta de govern local va rebutjar el recurs "d'acord amb els informes emesos per l'Oficina Territorial d'Acció i Avaluació Ambiental (OTAA) i la Comissió Territorial d'Urbanisme (CTU) de la Generalitat, entre altres recomanacions jurídiques que consten en la proposta i en l'informe".
De totes maneres, els promotors assenyalen que el recurs "ja havia estat desestimat automàticament per silenci administratiu". Per això i per seguretat jurídica, la Junta de govern, presidida per l'alcalde Miquel Pueyo, va ratificar la inadmissió i la desestimació.
L'aprovació definitiva de la Modificació del projecte de reparcel·lació es va acordar el juliol passat i era el darrer instrument de la tramitació urbanística que quedava pendent sobre el SUR-42, remarquen els promotors del complex comercial i d'oci. "Malgrat l'excessiva demora de l'Ajuntament en donar-li llum verd, ara ja té validesa total", afegeixen.
Eurofund Parc Lleida afirma en un comunicat que "manté totes les vies obertes per completar la resta de processos per fer realitat el parc comercial i d'oci de Torre Salses, inclosa la construcció dels accessos previstos, pactats i signats amb la Paeria".
[h3]La Paeria declara caducats i arxiva els expedients en tràmit[/h3]
Al marge de desestimar el recurs de reposició contra la Modificació del projecte de reparcel·lació, en la reunió de dimecres passat, la Junta de govern local va declarat caducats els expedients de les cessions anticipades i les ocupacions directes per facilitar la construcció del vial Víctor Torres, que és el que ha de facilitar l'accés al SUR 42-Torre Salses. A més, des de la Paeria van assenyalar que l'Ajuntament de Lleida no té la capacitat econòmica el 2022 per finançar l'actuació.
Eurofund sol·licita la llicència comercial per a Torre Salses tot i l’oposició de la Paeria
Els promotors donen aquest pas després que s'aprovés definitivament la reparcel·lació i es desestimessin els recursos
ARA A PORTADA
-
-
110 bombers voluntaris de Lleida porten la Generalitat als tribunals per reclamar drets laborals Redacció
-
Protecció Civil fa un simulacre d’accident aeri a l’aeroport de Lleida-Alguaire amb morts i ferits Redacció
-
-
Rafel Jaume guanya el 42è Premi Josep Vallverdú amb una obra sobre ètica, música i intel·ligència artificial Redacció
Publicat el 04 de gener de 2022 a les 12:28
Et pot interessar
-
Cultura
Agenda del cap de setmana a Lleida: 22 i 23 de novembre
-
Cultura
Lleida tornarà a ser seu europea de la dansa urbana amb uns 300 ballarins
-
Cultura
Josep Lluís Gàzquez renova com a president de la Festa de Moros i Cristians de Lleida
-
Cultura
El 10è Curtàneu inclou per primera vegada tallers sobre cinema i una gala
-
Cultura
El renaixement del Pla d’Almatà: Balaguer impulsa un projecte de recuperació del seu bressol històric
-
Cultura
El Jazz Tardor celebra 32 anys convertint Lleida en l’epicentre del jazz internacional
