Aquest dijous ha començat la 44a edició de FiraTàrrega, que fins diumenge portarà 51 espectacles de companyies tant nacionals com internacionals als carrers i places de la ciutat. D'aquestes propostes, 20 són estrenes, oferint una rica varietat de continguts artístics per als amants de les arts escèniques.
Un dels espectacles més destacats d'aquest inici ha estat Matres, de la companyia de Castellserà Campi qui Pugui. Aquesta obra, ambientada en un poble de la comarca de l'Urgell, aborda temes profunds com la maternitat, la infància i la pèrdua a través de la mirada d'un nen. Es tracta d'una proposta intergeneracional que ha captivat el públic des del primer moment.
Anna Giribet, directora artística de FiraTàrrega, ha destacat que l'inici de la fira ha estat "bonic", ressaltant la qualitat i l'emoció dels espectacles presentats. Respecte a la possibilitat de pluges durant el cap de setmana, ha afirmat que la probabilitat és baixa i que, en cas de pluja, la fira es podrà adaptar sense dificultats.
A més de Matres, la jornada inaugural ha comptat amb les actuacions de Sergi Estebanell, Adhok, Alba Sararute & Les Ofèlies, Sol Picó i La Còrcoles, consolidant així un programa variat i atractiu per a tots els públics.
FiraTàrrega 2024 engega amb 51 propostes d'arts escèniques i diverses estrenes
Cultura
La ciutat acull espectacles de companyies nacionals i internacionals, amb 20 estrenes destacades, en una edició marcada per la diversitat artística
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de setembre de 2024 a
les 09:22
Et pot interessar
-
Cultura
El darrer Vallverdú
-
Cultura
«He arribat al caire del centenari per atzar, les casualitats ens marquen la vida»
-
Cultura El Paupaterres reprèn la programació després de suspendre la inauguració per l'incendi de Guimerà
-
Cultura
Josep Vallverdú: 103 anys en la serenor del recolliment domèstic
-
Cultura
Agenda del cap de setmana a Ponent: 27 i 28 de juny
-
Cultura
El Museu de la Noguera recupera l’etapa balaguerina de Josep Maria Rosselló amb una nova exposició
