La popular companyia de càmeres GoPro ha llençat GoPro Licensing, un portal propi on publicistes i mitjans podran disposar d'imatges gravades pels usuaris.
Els anunciants que vulguin utilitzar el contingut que pengen els usuaris a la web GoPro Licensing, hauran de pagar pels drets del vídeo, d'aquesta forma tant el creador del vídeo com l'empresa GoPro es reparteixen els beneficis.
Per poder formar part d'aquest portal, els usuaris de GoPro hauran de realitzar una sol·licitud, que posteriorment l'empresa de càmeres haurà d'aprovar. Amb aquesta sol·licitud, es vol garantir la qualitat dels vídeos i la creativitat dels seus creadors.
GoPro ja compte amb 600 vídeos i els seus preus van des dels 1.000 dòlars, i segons l'empresa els vídeos es podran utilitzar durant 6 mesos. Aquesta plataforma està dirigida principalment per cineastes professionals o aficionats, els vídeos tindran una marca d'aigual i un cop algú l'adquireixi, aquesta marca desapareixerà, així s'asseguren que ningú s'aprofitarà.
GoPro crea un portal per vendre vídeos
Ara a portada
-
Societat «Si el camp cau, cau tot el país»: resignació i resiliència dels pagesos després de la pedregada Oriol Almacellas Verdés
-
Societat 50.000 hectàrees de cultius afectades per la pedregada a Lleida, segons Unió de Pagesos Redacció
-
-
-
Societat Maribel Pedrol: «El canal d’Urgell no és conegut perquè no l'hem sabut explicar» Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 26 de juliol de 2015 a les 17:43
Et pot interessar
-
Cultura Història i contemporaneïtat, la nova mostra del Museu de Lleida i la Fundació Sorigué
-
Cultura Què fer aquest cap de setmana a Ponent: del 25, 26 i 27 d'abril
-
Cultura El Mercat de les Idees omplirà la plaça de la Catedral aquest dissabte, 26 d'abril
-
Cultura El còmic entra a les aules de Lleida i Tàrrega com a eina educativa