Els espectadors catalans ja poden tornar a veure des d'aquest divendres les emissions d'IB3 a través del canal IB3 Global, de manera que es reactiva la reciprocitat entre Catalunya i les Illes Balears amb l'emissió compartida dels seus principals canals. L'emissió del canal s'ha activat aquest migdia.
Segons ha informat la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) en un comunicat, el desembre els espectadors balears van tornar a rebre les emissions de TV3.cat, el 3/24 i el canal Súper 3/33.
El canal IB3 Global es podrà veure a Catalunya a través del múltiplex on també s'inclou TV3, Súper 3/33, Esports 3, 3/24 i les emissores de Catalunya Ràdio, de manera que es recupera una emissió que va deixar de veure's el novembre del 2012.
IB3 es torna a veure a Catalunya
Les emissions de la televisió de les Illes es van tallar el novembre del 2012
ARA A PORTADA
Publicat el 15 d’abril de 2016 a les 16:56
Et pot interessar
-
Cultura
Josep Lluís Gàzquez renova com a president de la Festa de Moros i Cristians de Lleida
-
Cultura
El 10è Curtàneu inclou per primera vegada tallers sobre cinema i una gala
-
Cultura
El renaixement del Pla d’Almatà: Balaguer impulsa un projecte de recuperació del seu bressol històric
-
Cultura
El Jazz Tardor celebra 32 anys convertint Lleida en l’epicentre del jazz internacional
-
Cultura
El Som Cinema de Lleida projectarà 52 produccions catalanes en la seva 16a edició
-
Cultura
Musiquem Lleida tanca la 20a edició del festival amb concerts de música clàssica, jazz i folk arreu de la ciutat
