Els vols anglesos del touroperador Nielson que havien d'aterrar a l'aeroport d'Alguaire aquest diumenge no ho han fet per la previsió de boira. Segons Aeroports de Catalunya, el mateix touroperador va decidir dissabte aterrar directament a l'aeroport de Reus. Es tracta d'un total de cinc vols provinents de Londres, Manchester, Bristol i Birmingham.
Cap a les nou del matí la boira ja havia escampat, però la decisió ja s'havia pres per part de la companyia. El vol d'Air Nostrum, provinent de Mallorca, ha operat amb normalitat i ha aterrat abans de les tres de la tarda a l'aeroport lleidatà.
Aquest diumenge només estava prevista l'arribada d'esquiadors anglesos i la setmana vinent, si la meteorologia ho permet, hi haurà també tornades. Al febrer s'espera l'arribada de turistes suecs. La previsió total de viatgers de la temporada d'hivern està xifrada en uns 20.000 passatgers.
La boira a l'aeroport d'Alguaire obliga a aterrar els vols procedents del Regne Unit a Reus
Tot i que havia escampat, el touroperador Nielson ja va decidir dissabte dirigir-se a Reus
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de desembre de 2018 a les 23:12
Actualitzat el 23 de desembre de 2018 a les 23:13
Et pot interessar
-
Cultura El Circ Picat porta 22 espectacles a Alpicat amb estrenes i companyies internacionals
-
Cultura El Festival de Música Antiga dels Pirineus torna amb 54 concerts i novetats a Andorra
-
Cultura Dimissió al Museu de Lleida per la posició de la Generalitat envers les pintures de Sixena
-
Cultura Balaguer celebra una nova «Nit de les Llegendes» amb el tren com a protagonista
-
Cultura L’art contemporani fa parada a Coll de Nargó amb el Festival Errant
-
Cultura Sant Joan 2025 a Lleida: revetlles, fogueres i tots els actes per barris