La Junta Electoral Provincial de Lleida ha emès una resolució, aquest dissabte, en què insta la Paeria a “suprimir” el contingut de setze informacions dels diferents canals web públics amb què compta el consistori, en considerar-les una “exposició d’èxits” aconseguits per l’Ajuntament.
La JEZ es pronuncia arran de la denúncia que el grup Junts per Catalunya havia presentat en relació a un total de disset notícies que consideraven un “incompliment” de l’article 50.2 i 3 de la LOREG. La resolució dona 24 hores a la Paeria per presentar recurs; un termini que ha finalitzat aquest diumenge al migdia. Les informacions que ha instat a suprimir la JE a la Paeria són majoritàriament notícies allotjades al portal web del consistori. En total són 13 informacions que s'han obligat a suprimir.
El grup Junts per Catalunya presentava aquest divendres l’escrit, que la JE de zona ha resolt aquest dissabte a la tarda donant a la Paeria el termini per presentar un recurs fins aquest diumenge a les 13.30h.
En relació a una altra de les denúncies presentades per Junts per Catalunya, en aquest cas per un fulletó sobre l'ordenança del paisatge i per una carta de l’alcalde de Lleida als veïns de la Bordeta, per informar del futur bosc urbà, després que la Junta de Zona ho prohibís i del posterior recurs presentat pel consistori, finalment la JE emet un escrit en què relata que la informació “no és imprescindible per a l’interès públic” atès que “no es tracta de la posada en funcionament de cap servei públic” ni tampoc de la “conclusió d’una obra pública d’interès general”.
La Junta Electoral obliga la Paeria a suprimir informacions del web perquè són «exposició d’èxits»
Arran de la denúncia de Junts per Catalunya, la resolució insta a la “supressió” de setze de les disset notícies aportades pel grup municipal
ARA A PORTADA
Publicat el 21 d’abril de 2019 a les 21:32
Et pot interessar
-
Cultura Prop de 700 participants desfilaran a la Festa de Moros i Cristians de Lleida
-
Cultura El Cerdanya Film Festival s’obre al món des del Festival de Canes
-
Cultura Lleida es bolca en la Festa Major
-
Cultura El Déu que es va fer drac: la metamorfosi de lo Marraco
-
Cultura El Marraco dona el tret de sortida a la Festa Major tot i la pluja
-
Cultura Aitona es prepara per viure la Festa Major de Sant Gaietà amb un cap de setmana ple d’actes