Un total de 170 embarcacions casolanes baixaran pel pantà de Sant LlorenÇ i pel riu Segre durant la festa de la Transsegre, que es celebra aquest cap de setmana.
La xifra no arriba al límit fixat per l’organització (200) i és sensiblement inferior a la dels altres anys, per bé que els responsables de la festa li veuen la part positiva. Un dels organitzadors, Humbert Pou, assenyala que amb la reducció de barques hi haurà la possibilitat d’una millor gestió: “La baixada no serà massificada”, ha indicat. Es preveu que unes 1.600 persones participin de la baixada el primer dia.
La sortida de Camarasa serà a partir de les onze del matí des del Pont trencat i les barques tindran fins a les quatre de la tarda a la platgeta de Sant Llorenç de Montgai.
L’objectiu d’aquest canvi és augmentar la seguretat de la baixada i evitar que hi hagi barques que estiguin a l’aigua quan caigui el sol, una situació que s’ha donat cada any. La festa als marges del Segre, a Balaguer, es farà durant el divendres i el dissabte, quan actuarà la companyia Elèctrica Dharma com a conjunt principal.
La Transsegre fa curt de barques
170 embarcacions travessaran el pantà de Sant Llorenç el proper dissabte
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de juliol de 2022 a les 19:45
Actualitzat el 05 de juliol de 2022 a les 19:55
Et pot interessar
-
Cultura Balaguer obre el teló del 10è Encontats amb una sessió de Ramon Besora i Jaume Centelles
-
Cultura Sant Miquel de les Lletres: una setmana que omplirà Lleida de llibres, cuina i músic
-
Cultura FiraTàrrega 2025 tanca amb un 75% d’ocupació i 14.500 entrades: una ciutat convertida en escenari
-
Cultura La Fira Tàrrega del divendres: llibres que alimenten màquines, taulons gegants i auriculars màgics
-
Cultura Agenda del cap de setmana a Lleida: 13 i 14 de setembre
-
Cultura Tàrrega es converteix en partitura viva per donar el tret de sortida a la 45a Fira de Teatre al Carrer