L'estació d’esqui d’Espot reobrirà aquest dijous dia 14 de febrer, segons ha anunciat Ferrocarrils de la Generalitat (FGC). Els esquiadors podran accedir a les pistes de la cota 2.000 amb màquines trepitjaneu equipades amb cabines seguint la traça del telecadira de La Roca, avariat des del divendres 1 de febrer.
Les màquines trepitjaneu faran un recorregut d’1,5 quilòmetres i la durada del trajecte és d’uns 10 minuts. Els dies de màxima afluència, en cas de necessitat, el servei es veurà reforçat amb transport per carretera mitjançant vehicles 4x4, amb capacitat per a set persones. El temps de recorregut, en aquest cas, serà d'uns 20 minuts, amb una distància per recórrer de 7,1 quilòmetres.
Aquest mesura inhabilitarà la pista La Rampa. Per aquest motiu, la pista blava Camí del Llop s’habilitarà per als esquiadors que vulguin fer l’última baixada esquiant fins al punt d’inici, al peu del telecadira de La Roca. Els serveis complementaris de l’estació, com el parc lúdic, la cafeteria Cota 2000, el servei mèdic i les escoles d’esquí, restaran tots oberts. D’aquesta manera es mantindrà activa la dinàmica normal de tota l’estació d’Espot.
Pel que fa a la resta de temporada, mitjançant aquesta operativa establerta i a l’espera d’obtenir el certificat que autoritzi tornar a posar en marxa el telecadira de La Roca, els visitants d’Espot podran gaudir de les activitats i competicions programades.
Alternatives: Port Ainé i Baqueira Beret
En paral·lel, i per mantenir les alternatives d’esquí per a totes aquelles persones que s’allotgin a la zona d’Espot mentre es posa en marxa l’operativa, es continuarà fent el bescanvi del forfet de temporada de les estacions d’Espot i Port Ainé (forfet de temporada FGC Pallars) a l’estació de Baqueira Beret. Caldrà que el presentin a les taquilles del sector de La Peülla.
Els clients que hagin reservat estades combinades amb forfet amb allotjament a la zona d’Espot també podran esquiar a l’estació de Port Ainé, o bé podran bescanviar els seus bons als propis hotels per forfets de Baqueira Beret.
L’estació d’Espot reobrirà dijous remuntant els visitants amb màquines trepitjaneu
Cultura
S'aplicarà un sistema de transport alternatiu perquè els visitants puguin accedir a totes les pistes de la cota 2.000
ARA A PORTADA
-
Política La Paeria prohibeix l'ús del vel integral als carrers amb els vots de PSC, Junts i Vox Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Lleida posa al dia les regles de convivència: més mediació i noves normes per a l’espai públic Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Expulsat un regidor de Vox del ple de la Paeria per qualificar Companys de «genocida» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Lleida celebra 325 anys de ball de bastons amb una trobada infantil durant les Festes de Tardor ACN
-
Societat Tornen a detenir el fisioterapeuta lleidatà acusat de tocaments a clientes i el jutjat el deixa novament en llibertat ACN
Publicat el
11 de febrer de 2019 a
les 22:17
Et pot interessar
-
Cultura
El Tabaca Film Fest torna a Gerri de la Sal amb mites i llegendes
-
Cultura
Fira Tàrrega tanca amb rècord de programadors i reclama més recursos
-
Cultura
El Govern recordarà Josep Guinovart el 2027 en el centenari del seu naixement
-
Cultura
Cervera posa els infants a punt per a l’Aquelarre
-
Cultura
La UdL vol ampliar el fons de Josep Vallverdú amb els seus últims onze anys d'obra
-
Cultura
La mort no tanca l'obra de Vallverdú: tres nous llibres es publicaran de manera pòstuma
