Marc Solsona (Mollerussa Primer) ha estat investit com a alcalde de la capital del Pla d'Urgell per quart mandat consecutiu. Solsona ha avançat que serà la seva darrera legislatura al capdavant del consistori i ha agraït el suport del PSC per governar en minoria.
"La ciutadania vol un canvi de model de govern amb pactes, diàleg i consensos", ha dit el batlle, que ha deixat la porta oberta a la incorporació de nous grups al govern.
Solsona ha estat nomenat alcalde amb 6 vots del seu grup i dels socialistes, mentre que Raül Aguilar (Junts) n'ha sumat 4, Engelbert Montalà (ERC) 3 i Joan Simeón (PP) 2. Hi ha hagut també un vot nul. El regidor electe de la CUP, Josep Miquel Varea, no ha pogut recollir l'acta perquè no ha acatat la Constitució.
Marc Solsona és investit alcalde de Mollerussa: «La ciutadania vol pactes, diàlegs i consens»
Assumeix l'alcaldia amb el suport dels socialistes en un ple en què el regidor de la CUP no ha acatat la Constitució
ARA A PORTADA
-
ERC recorre el conveni urbanístic de Torre Salses i alerta del risc per al comerç local Oriol Almacellas Verdés
-
-
-
Denuncien agricultura i agents rurals per «irresponsabilitat» en l’incendi de Torrefeta i Florejacs Redacció
-
El sector porcí català manté el lideratge exportador tot i la caiguda dels marges Oriol Almacellas Verdés
Publicat el 17 de juny de 2023 a les 11:38
Et pot interessar
-
Cultura Catorze plats i catorze vins per redescobrir la cuina de Lleida
-
Cultura L’Aquelarre de Cervera 2025 recrearà «La Flauta Màgica» amb foc, música i festa
-
Cultura El «Rovelló» torna a córrer: Josep Vallverdú presenta una nova aventura als 102 anys
-
Cultura Les Borges Blanques viurà un juliol dedicat al català
-
Cultura La Diada dels Raiers omple la Pobla de Segur de tradició i emoció
-
Cultura Murals a cada cantonada: el poble de la Noguera que s'ha convertit en una galeria d’art a l’aire lliure