L'activista cultural Enric Castells ha mort aquest dilluns als 83 anys després d'estar hospitalitzat en els darrers dies a Lleida. Castells va ser una figura molt vinculada al món cultural lleidatà durant dècades, i d'ell va sorgir la idea de crear el grup teatral TOAR l'any 1955, de que en va ser també president i director de nombroses obres.
Castells va rebre fa dos anys la Medalla d'Or de la ciutat durant les Festes de Maig de Lleida per la seva dedicació a la cultura local. Va estar també vinculat al periodisme de la ciutat.
Mor Enric Castells, fundador de l'Agrupació Teatral lleidatana TOAR
L'activista cultural tenia 83 anys
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de desembre de 2015 a les 00:58
Actualitzat el 01 de desembre de 2015 a les 01:24
Et pot interessar
-
Cultura El Jazz Tardor celebra 32 anys convertint Lleida en l’epicentre del jazz internacional
-
Cultura El Som Cinema de Lleida projectarà 52 produccions catalanes en la seva 16a edició
-
Cultura Musiquem Lleida tanca la 20a edició del festival amb concerts de música clàssica, jazz i folk arreu de la ciutat
-
Cultura Les Festes de Tardor omplen el Centre Històric de Lleida amb tradició, música i jovent
-
Cultura Agenda del cap de setmana a Lleida: 27 i 28 de setembre
-
Cultura El Musiquem Lleida programa onze actuacions en la seva 20a edició i aspira a créixer en el futur