Aquest dijous, 21 de febrer, els treballadors de Catalunya estan cridats a la vaga general. Una protesta que té motivacions laborals però que està convocada en un context d'atac als drets polítics i socials. Quan es trepitja un dret es trepitgen tots i és difícil separar unes reivindicacions de les altres. NacióDigital no és aliena a aquesta situació i se suma a la vaga general.
La vaga general convocada per la Intersindical-CSC, que compta amb el suport de desenes d’organitzacions polítiques, socials i sindicals, arriba en el marc d’una àmplia mobilització social que, coincidint amb el judici a l’independentisme al Tribunal Suprem, es va obrir el dia 12 amb concentracions a les places del nostre país i va seguir amb la gran manifestació del dia 16 a la Gran Via de a Barcelona.
L'empresa editora de NacióDigital, d’una banda, i l’assemblea de treballadors i treballadores del diari, de l'altra, han decidit adherir-se a la vaga. Això tindrà implicacions en el diari, que no vol ser aliè a la defensa de drets que comparteix la majoria de la societat catalana. Des del dimecres a les vuit del vespre, el seguiment de l'actualitat, les seccions habituals i l'opinió es veuran reduïdes fins dijous a les vuit del vespre, quan recuperarem tot el vigor informatiu habitual i us informarem de forma extensa sobre la vaga general.
Durant la jornada de vaga sí que us explicarem de forma diligent el que passi a través del minut a minut i de les xarxes, però amb menys extensió del que és habitual i amb una informació focalitzada en els drets polítics, laborals i socials. Per tots els drets, a NacióDigital fem vaga general!
NacióDigital se suma a la vaga general del 21-F
L'empresa editora del diari i l'assemblea de treballadors han decidit secundar la convocatòria i això afectarà el diari des de dimecres a les vuit del vespre fins dijous a les vuit del vespre
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de febrer de 2019 a les 22:23
Et pot interessar
-
Cultura El Morera i la Panera oferiran sis visites guiades nocturnes aquest estiu
-
Cultura Un hospital de cartró de la Vall Fosca es converteix en galeria d’art
-
Cultura El Parc d’Aigüestortes oferirà visites guiades gratuïtes a l’estiu
-
Cultura «La segregació del Bisbat de Lleida va ser la guspira que va encendre el litigi de Sixena»
-
Cultura Què fer aquest cap de setmana a Ponent: del 30 de maig a l'1 de juny
-
Cultura La carpa de Nilak transformarà Àger en un escenari d’arts en viu