En temps de confinament, la interrupció de la programació cultural als equipaments i a altres espais ha generat un augment d'iniciatives digitals gratuïtes que forneixen les llars de propostes diverses. És en aquest marc que ha sorgit el "desDeCasa Fest", un nou festival musical, literari i d'arts escèniques, el primer nascut del confinament.
L'espectador podrà decidir quan val cada espectacle, performance o concert i podrà fer-hi aportacions voluntàries, que aniran destinades directament als músics via les plataformes Bizum o PayPal.
El tret de sortida tindrà lloc el cap de setmana del 18 i 19 d'abril en la seva part musical i el cap de setmana del 25 i 26 d’abril en la part de literatura i arts escèniques.
Meritxell Gené, Xavier Baró, Alu Spear, Lauzeta, Eira, Jordi Mestre, Vernal, Javier Solo, Berta Puigdemasa, Antoni Tolmos, Xavier Monge, Mínim o Lo Pardal Roquer són algunes de les veus que nodreixen el cartell d'una primera edició (18 i 19 d’abril) amb la música com a gran protagonista.
Les lletres i les arts escèniques prendran el relleu el següent cap de setmana (25 i 26 d’abril) amb lectures i dramatitzacions en directe per part d’autors i actors que donaran a conèixer les seves obres i interactuaran amb el públic que hi vulguin participar.
Les actuacions en viu, d'uns 30 minuts de durada, es duran a terme als comptes d'Instagram dels participants. Posteriorment, es penjaran al canal de Youtube.
Consulta la programació i els horaris
Neix a Lleida «desDeCasa Fest», el primer festival en streaming nascut del confinament
Cultura
Meritxell Gené, Xavier Baró, Alu Spear, Lauzeta, Eira, Jordi Mestre, Vernal, Javier Solo, Berta Puigdemasa, Antoni Tolmos, Xavier Monge, Mínim o Lo Pardal Roquer són algunes dels artistes que hi participaran
ARA A PORTADA
-
Energia Illa aprofita el nou parc fotovoltaic d'Alcarràs per reivindicar el Plater: «No tenim petroli, però sol i aire sí» ACN
-
Política El Govern es compromet a triplicar la gestió forestal per prevenir incendis Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Successos Dos denunciats per buscar restes de la Guerra Civil amb detectors de metalls a la Noguera Redacció
Publicat el
15 d’abril de 2020 a
les 22:49
Actualitzat el
15 d’abril de 2020 a les
23:05
Et pot interessar
-
Cultura
Cervera posa els infants a punt per a l’Aquelarre
-
Cultura
La UdL vol ampliar el fons de Josep Vallverdú amb els seus últims onze anys d'obra
-
Cultura
La mort no tanca l'obra de Vallverdú: tres nous llibres es publicaran de manera pòstuma
-
Cultura
El darrer Vallverdú
-
Cultura
Els 15 llibres imprescindibles de Josep Vallverdú
-
Cultura
L'últim gran mestre de les lletres catalanes
