Aquest 2018 Netflix estrenava The End of the F***ing World, una comèdia negra que gira entorn el psicòpata James (Alex Lawther) i la rebel Alyssa (Jessica Barden). Dos adolescents que, farts de la vida que porten, comencen un viatge per carretera en busca de l'aventura.
Des del seu debut, que la sèrie ha aconseguit fer-se un lloc entre el públic i convertir-se en una de les produccions més populars de la plataforma. Aquests dies, però, The End of the F***ing World ha estat un dels temes més comentats a les xarxes socials i no precisament per un motiu positiu.
I és que Netflix ha fet enfadar els seus seguidors publicant un anunci de la sèrie que, segons molts, és poc adequat i incita a la violència de gènere. A la il·lustració publicitària, publicada al compte de Twitter de Netflix Llatinoamèrica, es pot veure una imatge dels dos protagonistes acompanyada de la següent frase: "Amor es besarla aunque quieras matarla".
Després de les crítiques rebudes, la plataforma ja ha demanat disculpes i ha retirat l'anunci.
Netflix elimina l'anunci d'una de les seves sèries més famoses
Cultura
Allau de queixes a les xarxes socials per la publicitat de "The End of the F***ing World"
ARA A PORTADA
-
-
Societat Tret de sortida a la mitja veda de caça a Ponent amb menys exemplars de guatlla al Segrià ACN
-
Societat Denuncien el «col·lapse» del sistema de cites d'estrangeria a Lleida i reclamen solucions ACN
-
-
Successos Set persones detingudes a Lleida en l’operatiu per evitar aldarulls al Parc sobre les Vies ACN
Publicat el
28 de gener de 2018 a
les 17:27
Et pot interessar
-
Cultura
La UdL vol ampliar el fons de Josep Vallverdú amb els seus últims onze anys d'obra
-
Cultura
La mort no tanca l'obra de Vallverdú: tres nous llibres es publicaran de manera pòstuma
-
Cultura
El darrer Vallverdú
-
Cultura
Els 15 llibres imprescindibles de Josep Vallverdú
-
Cultura
L'últim gran mestre de les lletres catalanes
-
Cultura
«He arribat al caire del centenari per atzar, les casualitats ens marquen la vida»
