La fabricant d’automòbils Seat, amb seu a Catalunya, ha registrat el nom de Tavascan per a un possible nou model de vehicle. Ho ha anunciat el portal especialitzat motor.es, que puntualitza que el fet de registrar un nom és habitual entre les marques de cotxes i no significa que s’hagi d’acabar utilitzant. És només una manera de reservar-se el dret a utilitzar el nom, en aquest cas, de la localitat pallaresa.
De fet, Seat és una de les marques que més noms registra i molts d’ells no són utilitzats. Però el fet que el nom de Tavascan hagi estat registrat també per a la marca Cupra -els models més esportius de Seat- obre la porta a la possibilitat de veure un Seat Tavascan o Cupra Tavascan en un futur. L’empresa automobilística també ha registrat recentment els noms Terramar i Formentor.
Altres portals especialitzats en motor especulen en que l’hipotètic Seat o Cupra Tavascan, per les connotacions del nom, podria tractar-se d'un SUV elèctric.
Nou Seat Tavascan?
L'empresa registra el nom de Tavascan i obre la porta a la possibilitat de que un dels seus vehicles porti el nom de la població pallaresa
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de juny de 2019 a les 23:34
Et pot interessar
-
Cultura
Josep Lluís Gàzquez renova com a president de la Festa de Moros i Cristians de Lleida
-
Cultura
El 10è Curtàneu inclou per primera vegada tallers sobre cinema i una gala
-
Cultura
El renaixement del Pla d’Almatà: Balaguer impulsa un projecte de recuperació del seu bressol històric
-
Cultura
El Jazz Tardor celebra 32 anys convertint Lleida en l’epicentre del jazz internacional
-
Cultura
El Som Cinema de Lleida projectarà 52 produccions catalanes en la seva 16a edició
-
Cultura
Musiquem Lleida tanca la 20a edició del festival amb concerts de música clàssica, jazz i folk arreu de la ciutat
