Els establiments comercials de Tàrrega tenen autorització per obrir les portes al públic el proper divendres 9 de setembre malgrat ser dia festiu a la localitat. Així ho va sol·licitar en el seu moment la regidoria de Promoció Econòmica a la Direcció General de Comerç de la Generalitat de Catalunya, que ho ha aprovat, segons allò disposat a la llei d'horaris comercials.
La festivitat local correspon a l'antiga Festa Major de Setembre, que amb els anys ha esdevingut l'actual FiraTàrrega. En aquest sentit, el 9 de setembre s'escau en la segona jornada de celebració de FiraTàrrega 2016, quan la ciutat rebrà nombrosos visitants al certamen.
Pel que fa al diumenge 11 de setembre, últim dia de FiraTàrrega, només podran obrir les portes, com es habitual en dia festiu, els establiments de pastisseria, pa, plats preparats, premsa, flors i carburants.
Tàrrega autoritza l'obertura dels comerços el divendres de FiraTàrrega
Gràcies a una petició del consistori aprovada per la Generalitat de Catalunya | Aquest dia és festiu local
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de setembre de 2016 a les 00:00
Actualitzat el 01 de setembre de 2016 a les 00:08
Et pot interessar
-
Cultura
Rafel Jaume guanya el 42è Premi Josep Vallverdú amb una obra sobre ètica, música i intel·ligència artificial
-
Cultura
Agenda del cap de setmana a Lleida: 22 i 23 de novembre
-
Cultura
Lleida tornarà a ser seu europea de la dansa urbana amb uns 300 ballarins
-
Cultura
Josep Lluís Gàzquez renova com a president de la Festa de Moros i Cristians de Lleida
-
Cultura
El 10è Curtàneu inclou per primera vegada tallers sobre cinema i una gala
-
Cultura
El renaixement del Pla d’Almatà: Balaguer impulsa un projecte de recuperació del seu bressol històric
