Tàrrega tindrà finalment un Carnaval després de l'acord entre l'ajuntament i els organitzadors

El consistori en retira el logotip i manté la discrepància amb la temàtica i amb certs aspectes del programa

Publicat el 23 de gener de 2018 a les 00:40
Actualitzat el 23 de gener de 2018 a les 00:44
L'Ajuntament de Tàrrega i l'entitat Agrat, organitzadora del carnaval del municipi, han acordat mantenir el cartell de l'edició del 2018, que havia causat controvèrsia per la temàtica escollida, que des d'alguns fronts s'ha titllat de masclista.

Després d'una reunió que s'ha allargat durant dues hores, les dues parts han arribat a un acord aquest dilluns a la nit, pel qual el consistori manté el suport logístic i econòmic però retira el seu logotip del cartell i del programa, a banda de mantenir la discrepància amb la temàtica i amb certs aspectes de la programació.

En un comunicat a les xarxes socials, Agrat ha afirmat que l'equip de govern s'ha disculpat de les acusacions que havia fet a l'entitat. "Disculpes per part de l'equip de govern, retirada de les acusacions masclistes, acord i més carnaval transgressor que mai", han escrit.
 

Imatge del cartell de la polèmica Foto: Agrat