L'Espanyol i el Barça s'enfronten aquest diumenge a la tarda a Cornellà-El Prat en la jornada 22 de la lliga. L'enfrontament serà la reedició del tens derbi dels quarts de final de la Copa del Rei, amb Gerard Piqué i l'estira-i-arronsa amb l'afició perica com a protagonistes.
Més enllà del que passi sobre la gespa, però, la notícia també estarà a la programació televisiva. Concretament, a TV3, ja que la televisió pública catalana no podrà emetre el resum del partit per impagament amb Mediapro. Segons expliquen fonts de la companyia a NacióDigital, la Corporació no ha abonat el segon termini del contracte.
Així, aquest vespre TV3 només podrà emetre els 90 segons d'imatges que proporciona la Lliga de Futbol Professional (LFP). Per tornar a gaudir del paquet ampli d'imatges, Mediapro exigeix ara un aval que garanteixi el compliment de la totalitat del contracte fins al 2019.
A més, tal com marca la legislació que aixopluga el reglament del futbol a l'Estat i l'explotació d'imatges, TV3 només podrà emetre el resum sencer d'un minut i mig del derbi entre l'Espanyol i el Barça dues vegades en les 24 hores posteriors al final del partit.
TV3 no podrà emetre el resum de l'Espanyol-Barça per impagament amb Mediapro
La CCMA no ha abonat el segon termini del contracte i només podrà emetre un minut i mig d'imatges del derbi català
ARA A PORTADA
-
-
La Generalitat reclama reforçar la xarxa elèctrica de Quatre Pilans dins la nova planificació estatal Redacció
-
Aragó rebutja l’informe independent sobre Sixena i exigeix començar a embalar les pintures Àlvar Llobet i Sotelo
-
El panís torna a la plana d’Urgell, però amb collites irregulars i menys rendiment per la calor i l’aranya Redacció
-
Publicat el 04 de febrer de 2018 a les 15:41
Et pot interessar
-
Cultura El Jazz Tardor celebra 32 anys convertint Lleida en l’epicentre del jazz internacional
-
Cultura El Som Cinema de Lleida projectarà 52 produccions catalanes en la seva 16a edició
-
Cultura Musiquem Lleida tanca la 20a edició del festival amb concerts de música clàssica, jazz i folk arreu de la ciutat
-
Cultura Les Festes de Tardor omplen el Centre Històric de Lleida amb tradició, música i jovent
-
Cultura Agenda del cap de setmana a Lleida: 27 i 28 de setembre
-
Cultura El Musiquem Lleida programa onze actuacions en la seva 20a edició i aspira a créixer en el futur