L'Espanyol i el Barça s'enfronten aquest diumenge a la tarda a Cornellà-El Prat en la jornada 22 de la lliga. L'enfrontament serà la reedició del tens derbi dels quarts de final de la Copa del Rei, amb Gerard Piqué i l'estira-i-arronsa amb l'afició perica com a protagonistes.
Més enllà del que passi sobre la gespa, però, la notícia també estarà a la programació televisiva. Concretament, a TV3, ja que la televisió pública catalana no podrà emetre el resum del partit per impagament amb Mediapro. Segons expliquen fonts de la companyia a NacióDigital, la Corporació no ha abonat el segon termini del contracte.
Així, aquest vespre TV3 només podrà emetre els 90 segons d'imatges que proporciona la Lliga de Futbol Professional (LFP). Per tornar a gaudir del paquet ampli d'imatges, Mediapro exigeix ara un aval que garanteixi el compliment de la totalitat del contracte fins al 2019.
A més, tal com marca la legislació que aixopluga el reglament del futbol a l'Estat i l'explotació d'imatges, TV3 només podrà emetre el resum sencer d'un minut i mig del derbi entre l'Espanyol i el Barça dues vegades en les 24 hores posteriors al final del partit.
TV3 no podrà emetre el resum de l'Espanyol-Barça per impagament amb Mediapro
La CCMA no ha abonat el segon termini del contracte i només podrà emetre un minut i mig d'imatges del derbi català
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de febrer de 2018 a les 16:41
Et pot interessar
-
Cultura Prop de 700 participants desfilaran a la Festa de Moros i Cristians de Lleida
-
Cultura El Cerdanya Film Festival s’obre al món des del Festival de Canes
-
Cultura Lleida es bolca en la Festa Major
-
Cultura El Déu que es va fer drac: la metamorfosi de lo Marraco
-
Cultura El Marraco dona el tret de sortida a la Festa Major tot i la pluja
-
Cultura Aitona es prepara per viure la Festa Major de Sant Gaietà amb un cap de setmana ple d’actes