El jutge de línia lleidatà, Cèsar Noval, no es reincorporarà als partits de Lliga. Noval, que és cirurgià, apunta que ha pres aquesta decisió per preservar la salut dels pacients i pel volum de feina que té a la seva clínica després dels mesos de confinament pel coronavirus.
L'assistent, que té 33 anys, assegura que "el motiu d'aquesta decisió és doble: d'una banda, preservar la salut dels meus companys, de tots els components de el futbol que reiniciaran la seva activitat properament, i d'altra banda preservar la salut dels meus pacients als quals ens devem i per als que tenim un deure i obligació”.
“Sens dubte, ha estat una decisió molt dura. Durant els últims mesos, hem treballat moltíssim per aconseguir mantenir l'estat de forma tot i el confinament, hem realitzat test físics i mèdics durant les últimes setmanes que hem passat de forma reeixida”, ha dit el lleidatà.
Un àrbitre lleidatà renuncia a incorporar-se a la Lliga per preservar la salut
Cultura
Cèsar Noval assegura que també té molta feina a la seva clínica
ARA A PORTADA
-
Societat Menys passatgers de l'habitual i un servei alternatiu per carretera en la jornada de vaga a l'estació de Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Cristina Casol encapçalarà la candidatura d’Alhora a Lleida per a les eleccions del 29-N Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el
07 de juny de 2020 a
les 17:43
Actualitzat el
07 de juny de 2020 a les
17:51
Et pot interessar
-
Cultura
Els Premis Literaris de Lleida reben 88 originals i homenatjaran Josep Vallverdú
-
Cultura
Andrés Saiz signa el cartell de la Festa Major de Balaguer amb una obra dedicada al Sant Crist
-
Cultura
Buhos i Celtas Cortos, caps de cartell de les Festes del Sant Crist de Balaguer
-
Cultura
Som Cinema projecta 57 films a Lleida
-
Cultura
El Morera incorpora sis obres de Francesca Llopis que recorren quatre dècades de la seva trajectòria
-
Cultura
El Sam Sam Festival presenta a Lleida la nova edició amb un homenatge a Open Arms
