La plataforma 'Salvem Casa Vallmanya' porta tot just una setmana demanant l'actuació de l'ajuntament d'Alcarràs per salvar la masia familiar del president Macià, situada a Vallmanya, al municipi d'Alcarràs.
En aquesta setmana, la plataforma ha aconseguit que s'adhereixen a la causa 50 entitats, associacions i partits. A més de 515 persones que donen suport a la demanda.
Això coincideix amb la reivindicació que va fer el president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn. La setmana passada, explicava una reunió amb l'alcalde d'Alcarràs, on la Diputació de Lleida es comprometia a col·laborar amb el consistori.
Talarn animava a l'ajuntament d'Alcarràs a adquirir l'immoble amb el compromís que una vegada sigui de propietat municipal la Diputació, juntament amb altres administracions com ara el Departament de Cultura, ajudarà a impulsar i sufragar part de les obres d'urgència necessàries per consolidar l'edifici i frenar la degradació que pateix actualment.
Unes 50 entitats i més de 500 persones exigeixen a l'ajuntament d'Alcarràs salvar Cal Macià
La plataforma 'Salvem Casa Vallmanya' s'envolta d'acadèmics, historiadors i gent de l'àmbit cultural per salvar Cal Macià
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de març de 2021 a
les 18:40
Et pot interessar
-
Cultura
Torna el MUD amb un cartell de luxe encapçalat per Santiago Auserón i Ben Harper
-
Cultura
Vallverdú diu adéu de la mà de Rovelló
-
Cultura
El Festival de Pasqua de Cervera celebrarà la seva 16a edició del 26 de març al 4 d'abril
-
Cultura
La 30a edició de l'Animac tanca amb una reflexió sobre el concepte del canvi a l'animació i al món
-
Cultura
Arrenca un Animac amb 230 films per reflexionar sobre el concepte del canvi
-
Cultura
Agenda del cap de setmana a Ponent: 21 i 22 de febrer
